Tgk Jangan X Tgk

Tuesday, 24 September 2013

CONTEST: TEKA WARNA BAJU PENGANTIN BY MAMA DARWIISH

Salam olss...sory lama x update..bz hokeh..hihi..anyway...jom main teka2 wrna bju pgantin ..hehe...klik banner utk join tau..



ok nak tau syarat2? aku just copy paste k..
eh jap2 ..kenala teka dlu...hihi
Jawapan saya: purple pink =)


Syarat Penyertaan :
* Ada blog & FB
* Beralamat di Malaysia saja.
* Follow & +circle blog Mama Darwiish
* Like FB Fanpage Mama Darwiish
* Klik & layan iklan ni sampai habis loading (sila jujur)  1,2,3
* Copy paste banner kat atas tu...& backlink kan sekali tau dengan tajuk entri :
   CONTEST: TEKA WARNA BAJU PENGANTIN BY MAMA DARWIISH
* Letak link penyertaan korang hanya di ruangan komen entri ini sahaja.okay

Pesanan :
* Dalam entri korang tu letak lah jawapan ok.Apakah tekaan warna baju kami tu.
* Tolong follow semua syarat2..kalau tertinggal 1 dari nya...sorry terbatal ye.
* Please be honest bila klik iklan.Tunggu sampai habis loading.
* 1 Oktober 2013..pemenang di umumkan.
* Jawapan & foto sebenar akan diupdate serentak pada 1 oktober.

Cara Pemilihan Pemenang :
* Hanya jawapan yang tepat di pilih sebagai pemenang.
* Follow semua syarat.
* Hanya 6 pemenang dengan jawapan tepat di cari.
* Kalau ramai jawap betul, so pemenang akan dipilih melalui tarikh penyertaan.Maknanya    siapa      paling awal dia menang.Paham kan.
* Kalau penyertaan ramai...akan ditambah hadiah okay.

Senarai Hadiah :
Klik je kat  sini

6 comments:

joehaz said...

Rajinnya join banyak kontes. Gud luck! :)

zieta said...

Hihi,,mengisi masa lapang =D tq3

diya nadiah said...

ak cm nk join gk tp xtw nk teka wane pe.hahaha.. berminat ngn adiah manik2 tu.hehehe

zieta said...

hihi tula ak pun hentam je,,terlintas kaler tu,,aku pun ape lg,,teka je r =P

Mama Darwiish said...

tq sudi meriahkan contest mama darwiish
best of luck :)

zieta said...

hihi tq mama darwish =)

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers