Tgk Jangan X Tgk

Thursday 22 August 2013

Wayang wayang wayang =D

Salam uols,,,

emm bile ek last aku tgk wayang??? oh yes,,dgn adik2 ku yg comel lote smua2,,pg tgk cite Despicable Me 2,,aishh aku ade wat review psal cite ni kat sini ,, tekan link tu,,hihi,,,asalnye nak tgk percy jackson,,tp aiya nak tgk cite ni,,so ikut jela,,anyway,,,bukan tu yg nak cite,,,td tetibe teringat yg dlu aku pnah join satu contest anjuran kaki wayang,,cerita link tu kat sini ....nape eh bleh join??ntahla,,,haha,,,tp yg pasti msa tu hadiah dia tiket wayang free,,hello sape xnak mnde free,,so aku join r,,emm still mencari lg ape komen2 aku,,okeh dh jumpe,,,hihi ,...yg bestnye aku antara 5 finalist ok,,walaupun x mnang xpe,,yg pnting antara2 komen aku tu the top five,,,huhu i'm lovin it,,,ok ni soalan2 diorg tau,,

1. Senaraikan penulis-penulis (nickname) Kakiwayang.com.
2. Filem tempatan/melayu pertama yang direview oleh Kakiwayang.com.
3. Senaraikan 3 review yang ditulis oleh PopcornMadu (penulis Kakiwayang.com)
4. Nama datuk kepada Captain Haddock yang bertarung dengan Red Rackham dalam The Adventures of Tin Tin.
5. Menerusi filem Whats your number lakonan Chris Evans dan Anna Faris, berapa ramaikah lelaki yg pernah menjadi teman lelaki Ally Darling dan apakah janji beliau sekiranya berjumpa dengan lelaki terakhir dalam hidupnya?


dan ni jwpan aku,,


jwpn2 nye adelah.,…jeng3…hehe
1)penulis-penulis (nickname) Kakiwayang.com. adalah HantuWayang,BertihJagung,PopcornMadu dan Voldemort.
2)Filem tempatan/melayu pertama yang direview oleh Kakiwayang.com. adalah Filem Hikayat Merong Mahawangsa
3) 3 review yang ditulis oleh PopcornMadu (penulis Kakiwayang.com) adelah
a) The Muppets: Are you a Muppet of a man, or a very manly Muppet?
b) Ombak Rindu: Gandingan mantap Malek KL Gangster dengan Meriam Pontianak Harum Sundal Malam
c) Happy Feet 2: Jom semua kita pindah Antartika!
4)Nama datuk kepada Captain Haddock yang bertarung dengan Red Rackham dalam The Adventures of Tin Tin adelah Sir Francis Haddock.
5)Bilangan lelaki yg pernah menjadi teman lelaki Ally Darling adalah 19 dan janji beliau sekiranya berjumpa dengan lelaki terakhir dalam hidupnya adalah akan berkahwin dengan lelaki tersebut.
ok…slogan pulak
Saya suka tengok wayang kerana, kita menjadi sebahagian dari cerita, mendalami cerita dengan lebih terperinci, dan tanpa kita sedar, dalam wayang itu, menceritakan diri kita.
nama saya : normazita abd rahman a.k.a zieta

wah best gak jwpn aku ek (perasan tan),,hihi,,,xpela xmenang,,sbb yg menang tu slogan dia mmg best,,,okeh2 skrg nak cite psal gi tgk wayang ngan adikk,,,erkk xde la nak cite,,nk kongsi gmbr,, =D
 msa tgh jln2 kat ecm nampak mnde ni tgh2 ecm tu,,ape lg amikler gmbr,,adik2 ngade malu2 plak,,so ambik gmbr rumah ngan sampan ni r,,
 ni smntara nak tgu karaoke,,,hihi yg budak laki tu nama dia ery,,yg ppuan tu aiya,,hihi nama manje ;)
 eh aku lg pegang mig??? well adik ak smua pmalu,,org ajak dia pg nyanyi,,dia plak tgk kite nyanyi,,pdahal same2 adik bradik je pun,,,hampeh tul dak2 ni,, =P
 ok yg ppuan belang2 baju america tu pgil adik,nama manje jgak ;) ni bru dia nyanyi,,lagu omputeh,,bbelit lidah nyanyi ok,,
 sesi tgkap gmbr,,
,
lg tgkap gmbr,,
 eh eh asyik gmbr korang jeeeee
 ok ni dh msuk wayang,,tu beg aku tu,,time ni gi toilet dlu,,adik je pnjam tepon nak bgmbr sakan,,
huray dh balik,,gelap ok kat luar tu,,huhu,,time ni nak kerling tgk kamera pun debor weh,,bnyak keta,,,hihi...ok da daa,,,sekian gmbr utk arini =D


No comments:

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers