Tgk Jangan X Tgk

Tuesday 20 August 2013

my face on google ;)

Salam,,,

saje2 dikala keboringan melanda ni,,gi terjah pakcik google,,pstu terpikir agaknyela kan kalau taip nama sendiri kluar x muke kite,,,hihi...and the result is,,adeee...hahaha cam tak caya,,,kredit kt blog wani world yg upload kan gmbr ni...actually kwn ofis aku ade cite yg gmbr aku akan kluar kt blog dia etc etc psal komen yg aku bg psal pizza,,,just soalan kaji selidik je yg aku perlu jwb and ada gift ape ntah dia bg,lupe dh..tgk r entry dia pun 2011 ok..hihi...nila gmbr msa tu..yikes...sgt berisi ok...abaikan lemak2 yg berkeliaran kt aku


masa ni kat pesta buku sbnrnye,,,xsangka lak dia ambik gmbr ni,.,.hehehe..
gambar ni lak aku jumpe antara2 pakcik google tu,,so ambikla sbb ade nama aku,,haha bleh gitu =)

XOXO
ita

No comments:

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers