Tgk Jangan X Tgk

Monday, 7 April 2014

Konsert Lagenda 68 RTM

Salam olss...5hb April baru2 ni ada konsert lagenda 68 RTM yang berlangsung di Auditorium RTM Pahang Darul Makmur....first time dtg sni,,jom layan gmbr2 =)

 nila pentas auditorium pahang =)


 para penonton dh mula memenuhkan dewan


 ak dduk btul2 sebelah org ni


 ni rahmat mega!!! masa ni selepas salam Tuanku Sultan Pahang,,rahmat trun nak ke backstage,,so diorg2 ni panggil utk bgambar,,ak pun snap!!!

 ni gimik pengacara RTM, syuhada n faizul,,hihi diorg mmr sporting giler,,kak manjela yg mekap kak syuhada ni,,


 siti nurhaliza!!!! melt!!!! tp drpt tgk dr jauh jela,,kak manje dpt tgkap gmbr dgn siti,,tu pun dgn susah dan payahnyela,,,




 antara artis2 yang memeriahkan lagi konsert lagenda rtm ni =)

 ajak shiro!!!


 shahrul shiro,,adei penuh peminat keliling dia,,

 ape2 jom bgambar dulula........

 kwn kak manje,,riz,,dia duk barisan lain,,


 akhirnya,,,dpt gak bgambar dgn shahrul,,,dia pegang okeh monopod kak manje itu!!!



 nash,,,cepat2 kitorg hulur monopod ni nak bgambar,,,dia dh nak ke blkg stage dh msa ni,,

 ramlah ram!!! kak manje sipi je nampak muka,,haha


 dan yezza dpt gak bermonopod dgn ajak,,siap Ajak pesan bawak keta elok2 nanti dh smpai call ye,,,hahaha so sweet =P

 bermonopod kt atas pentas auditorium,,,

 bgambar dgn Fazrah,,,sgt cntik!!! suke contact lens dia,,


 xdpt bgmbr dgn siti,,dgn pintu pun jadilaaaa





































 soryla gambar xikut turutan plak,,adei...apepun mmg best r,,RTM TERBAIK!!! nnti anjurkan lagi ye,,pasni kak syuhada dgn faizul turun dr helikopter btul ye =D






6 comments:

Izzati Amira said...

whoahhhh, bestnya dpt bergambar dgn artis2

zieta mazita said...

hihi tau xpe,,diorg pn smua sporting2 =D

Pha Is said...

tudia.. bergambar sakan dia. heheeh

zieta mazita said...

hihi harusla bergambar sakan,,bile lagi nak jmpa =D

ros_reeza said...

wah.. banyak snap pic :) best.. hihihi

zieta mazita said...

hihi best sangat ros..jarang jmpe mcm nila gayenye =P

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers