Tgk Jangan X Tgk

Wednesday 14 December 2011

Gambar 3D-real giler sehhhh

ok...skang just nak share gambar2 je,,,kredit kepada pemilik gmbr2,,yang ader tulis kat gambar tu diorg punyer r,,,yg xde tu ambik kat google,,pastu kredit gmbr jugak dr blog kita ngan kriidz ngan malaysiaria....layanzzzz


 "tolongla saye,,tolongla sayer,,,saya terperangkap ni"...kata spiderman kpd org tua itu.,..hehehe
 nak masukkan lalat dlm tabung uji tu ek,,,,huhu,,,by the way,,,cntik tgn=)
 eh eh eh dia nie,,,tgh jalan pn nak memancing kah,,,,=D
 sya nak main gak,,sya nak main gak,,,bak sini kapal layar tu...=)
 aaargghhhhhhhh ,,,x sanggup ku melihatnyer,,,tidakkkkkkkkkk
(sape punyer idea la lukis cmgini,..huhu)
 eh ,,,selambe je jalan tepi2 cerun tu,,kang jatuh kang,,xnak tlg....=#
 botol ape tu,,,,musykil3...kuar dr tanah eh=P
 ouchh,,,help me help me,.(sewel kejap,,,hehe)
 ni ape kes tgh2 jln ader jerung sesat nie...aku lesing,,baru tau (sila ikut gaya haji bakhil ckp ye,,kehkehkeh)
 pasir jerlus agaknyer kete nie...hmm,..not bad gak keta nie,,,bawak jalan2 pn orait nieh=D
 banjirrr,,,,eh bukan ...sungai lalu tengah jalan???erkk.... bolehla tu=D
 sape nak air td,,penat sya cari tau,(ckp gaya hulk ye,.,huhu)
 buah2,,,sayur2,,,,free of charge punyer,,,huhu...mari ambik mari ambik,,,jgn malu2 
(dr smlm aku jual xde pn org beli,,,x laku bebenor,,,kekeke)
 ni real ke betul nie??nie betul ke real nie,,,haishhhh,,pening daaa....
 wahhhhh...besarnyer krayon!!!! nak satu nak satu...=D
 eh eh,,sape alihkan jalan nie,,,call jkr suh baiki~tetibe~huhu
 budak kecik tu betul ke??? ke lukisan gak...fedup btul asyik konpius nie,,,huhu
 ok,,,21-0...dan pemenangnyer adelah Datuk Lee Chong Wei....yeaaaaa (x sihat dah aku ni=P )
 ni penjara kan...ke ape...ok ni mmg x pham dia nak lukis ape sbnarnyer,,,
 ni prince willian ngan kate middleton...betul ,,,,x tipu...x caye??? cayela...plz...
(ok,,,aku konpem sewel) tp mmg betul prince willian ngan kate middleton ok=D
 oohhh,,,dia terbalik....ke aku yg terbalik???eh ...diala terbalik,,,hahaha,,,,(knp aku arini,,,hehe)
 1,2,3....debush,,,,eh,,,xterjun lg,,,ader buaya ke,,,hehehe
 hmm...ape ni ek,,,somebody tell me what exactly this is,,,,hikhikhik....
(tgk,,,sewel smpai speaking daa...=P)
 huhu,,,aku dtg utk makan korang...hwargh hwargh hwargh,,makan budak....
(mcm penah dgr trademark ni...kat ne ek...huhu)
 eh mane plak pensel aku td,,,,encik2,,,saye pinjam td,,,boring r duk dalam nie...oh yeke,,,,lain kali ckp r nak pnjam..ni dah dekat 3 jam aku cari bru ko nk bgtau...haishhh....
 erkkk..dia main bola eh,,,ke bola main dia,,,huhu
Tuhanku,,,aku hilang bentuk,,,kembara di negeri asing---nape plak tetibe mood lagu Aishah ni...hehehe
hai puteri comel,,saya putera katak,,,ciumla saya...ciumla saya.....hikhikhikhik(gelak jahat)
aiyakkkkkk,,,,tlg sya,,,ape tgk2 je nie,,,tlgla,,,,aiyakkkkk
ni laptop sony milik Hulk ye kawan2=)
aisehmannnn...memikir kan ape tu pakcik oooiiiii
nak masuk ke xnak,,,nak masuk k xnak,,,xnak ke nak masukkk..haissshhhhh
org yg muke kartun kat ats tu real ke betul eh,,,eh ape daaa aku ckpppp....
seumpama,,,,rama-rama,,,terbang bebas di udara tanpa ada halangan...rama-rama 
(sila buat suara ala2 ella tau nyanyi lagu ni...hehe)
i'm not sure ape sbbnarnyer pelukis ni nak lukis,,,huhuhu,,layanzzzz
sempat lagi posing yekkkk....apepun background mmg cntik....=)
ni ke planet yg menyerupai bumi tu ekk...huhu,,,nak tau pasal planet tu klik blog yazidy k...best blog dia,,rugi x tgk=) (sempat lagi mempromote ek)
aisehmannnnn,,,kalau gambar last ni ketar lutut gak nak lalu jalan nie...huhuhuhuhu..... konpem den x lalu......

1 comment:

Evan S said...

I enjoyed readinng this

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers