Tgk Jangan X Tgk

Monday 15 August 2011

hdupkn no celcom yg kna potong~huhu

haii....bru2 ni aku balik kuantan..lagikkk...& siap mtk kbnaran balik awl lg kau,,,haha...sebab musababnye adalah disebabkan oleh no celcom ku yg tersyg dh kna block sbb lama tak topup...hahaha,,,adoyai,,,yela,,,sejak pakai hot ticket from maxis ni kn,,,jimat sesangat....tu yg tak topup2 celcom nyer...tp agak terkilan r sbb xde pn notis ape2 utk potong no tu,,,at least bg r notis kn..manela kta ni ingat dh brp lama kta tak topup kn,,,huhu...anyway,,lpas je smpai kat kuantan lbih kurang pkul 2,,ambik mak dlu bru g bndr,,mak nak bli lauk utk bukak pose ktanyer,,,so bila dh smpai tu,,,aku pn masuk ngan sopannye...huhu,,,
tya kat slah sorang staf kat stu pasal masalah yg dihadapi...suke servis kat stu kecuali ppuan kat kaunter yg pertama skali aku jumpe,,,muka agak msm & tegas skit,,,biler smpai kaunter kedua,,ader sorang chinese yg jga kaunter tu,,,she's so nice...hehe...suke sgt2...mcm2 gakla tya sbb ape yg dia jwb mesti skali ngan senyuman,,,nama dia aku ingat kalau tak silap Ms. Foong,,,like3...so aku kna byr RM100 sbg ganti utk hidupkn balik no aku tu,,,tp jgn salah sangka tau,,,RM100 tu akn masuk dlm topup celcom kta tau..hehe...lagila like3,,,so balance dlm tepon is RM100+ sbb ader lg balance tak pakai dlm tu,,huhu,,,staf yg bnama Foong tu pn ader ckp bleh extend no tu taknak bagi expired dlm masa stahun dgn taip EXP 1 pastu anta kat 28882,,dia akn tolak RM30 dr topup kta,,,& kta akan diminta topup lg RM30 (yg aku pahamla),,,kalau 2 tahun taip EXP 2 & anta kat no yg sama,,,dia akn tolak RM50 dan kta jugak akan diminta topup RM30 dlm msa 6 bulan...huhu.,,,& selepas sejam,,,no aku pn dh hdup,,yeayyyy...like100x,,,suke no celcom ni sbb pakai dr zaman ting. 4 dlu2,,kalau tak silap,,,huhu,,,thats all r 4 today,,ader kije dtg...ekekekeke,,daa~

No comments:

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers