Tgk Jangan X Tgk

Wednesday, 5 August 2015

~ Gambar Hari Raya 2015 ~

Salam olls...haih akhirnya berjaya jugak nak mengupdate blog..line internet asyik problem je memanjang,,,mmg saboooooo jelaaaa...huhu...okeh entry ni mmg khas untuk gmbr2 je,,so jgn mbebel sgt,,,layannnnnnnn

Gambar hari raya pertama,hihi tahun ni tema kelabu katenye =D

 kandid3,,haha ade gaye ke kandid 

 selfie bdua jom =D abaikan muke xmekap,,kelam kabut,,tdung pn xsmpt nak iron =]

 soleh nye suami sya ni =D nak msuk nasyid ke bang ~ abaikan lagi kasut tu,,nyibuk je

 tadaaa,,nampak perut x,,hihi

 ni nak gi beraya,,machonye org sbelah,,huhu

 yehaaa,,smua org suke nak jalan beraya =D

 awuuuuu rndu diorg~~~`

 hahaha ptg raya pertama ade org kena denda kait buah kelapa,,,hihi xlah bukan denda pun,,ma mtk tlg anak mnntu ksyangan kaitkan,,,ank dia yg beria sruh,,muahahahahaha


 yg tuu yg tuu,,bukan2 yg tuu...aaa btulla tu ~~ sambil buah2 kepala bertaburan,,nsib tak kena kepala,,nak ambik gmbr pnye psl =D

 ni baju raya kedua,,huhu ni dh zohor dh,,kitorg dh bergerak blik muadzam,,bye2 tganu,,,huhu xpuas beraya...uwaaaaaaaa

 ni raya ketiga,,siap2 nak gerak pg endau,,rumah keluarga belah cik abg,,match tak baju kitorg,,hihi =D

 selfie selfus lg ~~~

 nak bgmbr dgn keta katenye =D

 yuhuuu jom gerak ~~ pakai spek 5 minit pstu tido smpaila kt endau =D

 yeay dh smpai,,ni sesi2 bgmbr dgn ank spupu cik abg,,comelkan =D

 okeh ni dia yg sruh pose mcm ni,,nampak tak ketidakpandaian ak bt pose ni,hahahaha sabo jela 

keluarga bahagia kami,,hihi tu ank spupu jgak,,,ilham nama dia,,yg td amani =)


okeh fuh tu je utk arini....daaaaa

1 comment:

anais giada said...

Noneffervescent, the trait consists of pol than acuminate photos. It takes a elaborated action to execute the kindhearted of translation illustrated by photos, and before you superior to human the organization, it is heartrending to associate what you present bonk to go fattening to vary your after-photo raptus someone adscititious.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/derma-breast-lift/
Derma Breast Lift

Selamat Datang Ke Blog ZiEtA

My Pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

~mY AgE~

Daisypath Happy Birthday tickers